Dacă aveţi probleme cu un echipament aflat în portofoliul nostru şi doriţi să solicitaţi o reparaţie sau intervenţie tehnică, vă rugăm să completaţi formularul de mai jos. După trimiterea acestuia veţi primi în timpul cel mai scurt autorizaţia de reparaţie (RMA). Aceasta este obligatorie pentru trimiterea unor echipamente la service. ATENŢIE! Nu sunt admise în service nici un fel de echipamente fără autorizaţie de reparaţie!

După primirea numărului RMA, ambalaţi corespunzător echipamentul de reparat şi trimiteţi-l printr-o firmă de curierat la adresa primită odată cu autorizaţia. Cheltuielile de transport sunt suportate de beneficiar. Ne rezervăm dreptul de a refuza recepţia în cazul în care ambalajul nu este într-o stare corespunzătoare (rupt, strivit, deschis). De asemenea nu suntem răspunzători pentru defecţiunile apărute ca urmare a transportului.


Nu este necesar ca echipamentul pentru care solicitaţi o reparaţie să fie achiziţionat direct de la firma noastră. Onorăm toate solicitările care au ca obiect echipamente aflate în aria noastră de competenţă, indiferent de sursa de achiziţie. Oferim garanţie la toate reparaţiile efectuate în service-ul propriu. Vă rugăm să completaţi formularul şi în cazul în care intervenţia nu se va face în service-ul Alphapower, ci pe teren.


Vă mulţumim pentru înţelegere!



Client
Echipament
Defecţiune reclamata
Garanţie:
Echipamentul este în garanţie Da Nu