Despre regenerarea bateriilor prin metoda SRS

De multe ori suntem întrebaţi dacă e adevărat că aditivul de baterii japonez pe care îl promovăm face minuni şi că poate regenera orice fel de acumulator. Răspunsul scurt este NU! Realitatea este că nu există minuni în domeniul tehnic, ci doar fenomene explicabile şi limite ale tehnologiei cu care ne luptăm.

 

În cazul de faţă, producătorul a definit cât se poate de clar condiţiile care trebuie îndeplinite de un acumulator uzat pentru a avea sens să se investească într-o operaţiune de restaurare. Dacă aceste condiţii sunt îndeplinite şi se aplică tratamentul cu SRS, rezultatele sunt în aproape toate cazurile peste aşteptările beneficiarilor. Suma investită în SRS se amortizează rapid, bateria de acumulatori respectivă putând fi utilizată în continuare ani de-a rândul. Testarea acumulatorului pentru a verifica îndeplinirea condiţiilor de calificare pentru operaţiunea de regenerare se poate face de către beneficiar.

Contactaţi-ne pentru a primi un ghid complet al procedurii de restaurare cu SRS şi o ofertă comercială personalizată.

 

Mai jos găsiţi un pasaj din experienţa unui beneficiar din România, care a regenerat mai multe tipuri de acumulatori utilizând SRS.

 

Am încercat întâi soluţia de regenerare SRS pe o baterie de tracţiune Krown de 48V/500 Ah fabricată în 2006, care arăta semne de oboseală. Bateria este instalată pe un electrostivuitor folosit zilnic în depozitul firmei. Rezultatul din punctul meu de vedere este foarte bun. Timpul de lucru cu o bateria încărcată a crescut vizibil de la 5 la peste 7 ore dupa o saptamână de la tratament. Rezultatele măsurătorilor se găsesc în tabelul de mai jos.




Surprinzător este faptul că la celula nr 23 unde înainte de regenerare am avut 0,1V şi 1,25 densitate, electrolit tulbure, acum am 2,1V şi 1,3 densitate, celula comportându-se normal.

Fiind mulţumit de rezultate, am decis să tratez cu SRS şi alţi acumulatori. Astfel am aplicat un tratament de regenerare următorilor acumulatori aflaţi în stadiul final de viaţă, fiind programaţi pentru casare.

- Două seturi de câte doi acumulatori de 12V/160Ah folosiţi pe camion

- Un acumulator de 24V/420Ah care echipează o maşină de spălat industrială

- Două baterii de 12V/300Ah folosite pentru pornirea unui generator

În toate cazurile rezultatele au fost foarte bune, bateriile revenind la parametri de funcţionare aproape de cei iniţiali. -


L.L., Director Zloop S.R.L. www.zloop.ro , fabrică de ambalaje din carton