Dacă aveţi probleme cu un echipament aflat în portofoliul nostru şi doriţi să solicitaţi o reparaţie sau intervenţie tehnică, vă rugăm să completaţi formularul de mai jos. Nu uitați să bifați și acordul GDPR din partea de jos a paginii! Fără acest pas nu putem să recepționăm solicitarea dvs. . După trimiterea formularului veţi primi în scurt timp autorizaţia de reparaţie (RMA). Dacă nu ați primit autorizația în maxim 48 ore, vă rugăm să ne contactați. Autorizația este obligatorie pentru trimiterea unor echipamente la service. Nu sunt admise în service nici un fel de echipamente fără autorizaţie de reparaţie!


După primirea numărului RMA, ambalaţi corespunzător echipamentul şi trimiteţi-l printr-o firmă de curierat la adresa primită odată cu autorizaţia. O ambalare corespunzătoare presupune imobilizarea echipamentului în cutia de transport și nefolosirea de materiale improprii care se fărămițează (ex. polistiren). Ne rezervăm dreptul de a refuza recepţia în cazul în care ambalajul nu este într-o stare corespunzătoare sau ambalarea nu respectă condițiile enunțate mai sus. De asemenea nu suntem răspunzători pentru defecţiunile apărute ca urmare a transportului. Cheltuielile de transport sunt suportate de beneficiar.

Nu este necesar ca echipamentul pentru care solicitaţi o reparaţie să fie achiziţionat direct de la firma noastră. Onorăm toate solicitările care au ca obiect echipamente aflate în aria noastră de competenţă, indiferent de sursa de achiziţie. Oferim garanţie pentru toate reparaţiile efectuate în service-ul propriu. Vă rugăm să completaţi formularul şi în cazul în care intervenţia nu se va face în service-ul Alphapower, ci pe teren.


Vă mulţumim pentru înţelegere!



Client
Echipament
Defecţiune reclamată
Garanţie:
Echipamentul este în garanţie  Da Nu